söndag 9 september 2012

Chapter 4

Hallå!

Äntligen börjar jag vara frisk. Har tagit det lugnt den här veckan och inte tagit så många dansklasser, tänkte att jag måste vila nu så att jag blir frisk snabbare och det verkade hjälpa. Så nästa vecka skall jag få träna mycket igen! Jess!

Jazz

Jag trivs bra i mitt nya hem. Ovant att bo för mig själv, det är lite ensamt... Men man blir väl van, säkert helt hälsosamt att åtminstone en gång i livet prova på att bo ensam..

Skolfoto.

Som sagt har jag tagit det lite lugnare denna vecka men har ändå hunnit med mycket. Har varit hos Oskar två dagar och gjort låtar. Hans vän Joel var också med denhär gången, han studerar låtskrivning i Örnsköldsvik, högre upp i Sverige. Duktiga killar! Det var kul! Och det blev bra låtar! ;)

Låtskrivning hos Oskar

På onsdagen hade jag promo photoshoot. Albert Häggblom från min klass ställde upp och fotograferade och Oskar kom med. Vi gick runt på stan och sökte tuffa platser att fotografera mig på. Blev bra bilder, ni får se dom om en tid.. ;)

Promo photo shoot.
Fick nya vänner på photoshoot-dagen!:)

På torsdagen fick vi gå gratis på teater med klassen. Vi fick se generalrepetitionen av La Cage Aux Folles på Oscarsteatern. Väldigt bra! Otroliga manliga dansare, wow!! Sevärt!

La Cage aux Folles.

 På fredag kväll kom Baba på besök! :) Härligt att få se honom efter några veckor isär.


Gulle är på besök!<3   


Jag tror jag kommer nästa veckoslut hem till Finlad. Är inte säker än, men jag meddelar!
Ha en super vecka, hörs igen om en vecka! Nu ska jag mysa med Baba! :)

Puss & Kram på er alla!

Annette

..Aijoo, haha, måste ännu dela en sak! Vi gjorde en rolig övning på teaterlektionen med Martin. Här får ni se en kort video. Som ni ser skulle vi alltså i en grupp tala som en person, så man måste vara väldigt uppmärksam och lyssna på varandra! Svårt men väldigt roligt.;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar