onsdag 13 februari 2013

Chapter 17

Hallå!

Jaa ja vet, det e onsdag idag, nu har jag blivit riktigt oregelbunden med mitt skrivande, haha!
Men fick iver att skriva nu, så då måste man ju passa på.. :)

Varit en skön dag idag. På morgonen hade vi teaterklass i improvisationsteater.se:s nya studio på Söder. Kul med lektion på ny plats. Vi ska ha ett uppspel där den 8 mars, så kul att få öva där på plats redan. Kom och se om ni har tid. På Skånegatan 63, kl. 19 öppnas dörrarna och baren!! ;) Föreställningen börjar när alla fått mingla lite och nåt gott att dricka. Sen får ni njuta av min musikalklass från Balettakademien som bjuder på duetter. Visst låter det bra!?

Efter teaterlektionen på söder åkte jag till skolan för att äta lunch och sedan sjunga. Träffade min härliga sånglärare Camilla Lundstedt på skolans fik och det blev en lång spontan diskussion om musik/musikalbranschen, framtidsvisioner, mina planer m.m.. Hon är så inspirerande! Fick mig att tänka "större".. Jag har en väldigt hård vilja och är målinriktad mot det jag vill.. (stå på scen alltså) ..men jag begränsar mig själv ganska mycket insåg jag, eftersom jag inte alltid tror på mig själv till 100%.. Men det ska jag sluta med, man kan vara realist och inte våga satsa på sin dröm senare i livet. Nu ska jag bara köra på med det jag älskar. Jag måste ju "think BIG".. Sky is the limit!!

Efter det sjöng jag i några timmar, har valt mina låtar nu till auditionen som närmar sig, så det känns som en viss lättnad, att inte mer behöva söka febrilt efter bra auditionlåtar utan bara kunna öva på dem man har valt! Jag har också ett dansnummer att öva på, som jag skall framföra på auditionen! Och i helgen blir det också boxningslektion! Skoj!!

Annars har de senaste dagarna har varit mycket jobb med pressbrev, omslag, bilder, layouts för singeln.. Så är lite yr i huvudet av allt det, men har duktiga killar jag jobbar med, så det är ju underbart.. Imorgon blir det sista gjort och sedan är det ju bara att vänta på att låten publiceras!! Jännä!! Vad spännande och på samma gång jobbigt att bara VÄNTA på den.. Jag har gjort mitt för den nu. :) Jag  avslöjar inte än vilket datum den släpps, MEN jag kan berätta singelrelease festen blir den 28.2 på Karelia i Ekenäs!

Gääsp.. börjar det vara sängdags..
Hörs igen, senast på söndagen :)
Puss & Kram

Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar