torsdag 7 februari 2013

Chapter 15

Hej på er!


Jag har en logo nu!! I love it!! Vad tycker ni??












 


..Skolan började riktigt bra förra veckan, trots att jag hade en tid redan känt mig sådär "halvt sjuk", men ändå varit tillräckligt frisk för att hålla på som vanligt. Men förra helgen då jag va hemma på ett bröllop, bröt förkylningen ut ordentligt.. Feber, halsont å värk i hela kroppen, sen tappade jag rösten helt. Det var obehagligt, har inte varit utan röst tidigare. Och det var svårt att hålla sig från att inte viska, utan skriva istället.. :D Jag stannade alltså efter helgen kvar hemma i Karis för att vila ut ordentligt och bli frisk snabbt, och nu är jag det! Flög idag tillbaka till Stockholm och är nu framme i mitt "Stockholmhem" :) Kul, fast det som förut var jobbigt att skiljas från Baba och Roudie, se nu på dom.. ;)

Love <3


Menmen, nu är jag här och skall jobba vidare med det jag älskar. Jag skall köra igång lite försiktigare än vanligt, så jag inte blir sjuk pånytt.. Har ju audition (Fighting Star) om 2 veckor, så vill ju vara i toppskick då! På tal om det, så är resan till Vasa nu bokad, fredagen den 22 bär det av ditåt, spännande!!

Skall bli kul att gå till skolan imorgon efter en liten paus. Skall ha sång-gestaltning på förmiddagen och sedan sånglektion. Sedan skall jag till Oskar och fixa vidare på allt kring singeln, så att ni får höra den snaart!!

  
Helgens bröllopsmys.









Nu i säng, är trött efter resan hit.
Jag säger godnatt med mitt favorit citat!
Puss & Kram

Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar