söndag 17 februari 2013

Chapter 18

Heej!

Nu är jag trött, väldigt trött. Veckosluten borde ju vara till för att vila, men då tränar jag ännu hårdare, haha. Det är så lyxigt när det alltid finns lediga danssalar på Balettakademien på helgerna, så det är bara att boka en till sig och köra på. Så har sjungit mycket idag och spelat piano för andra som övat på sina audition låtar. Över hälften av min klass har audition nästa vecka. Det är nämligen inträdesprov till Artisten i Göteborg. Så det är hektisk stämning i klassen. Det är nervöst å spännande å stressigt. Undervisningen i skolan denhär har också fokuserat mest på auditionträning, vilket har varit perfekt. Det skall nog gå bra hoppas jag, känner mig redo. Flyget är bokat nu, på fredag kväll är jag framme i Vasa. Skall få övernatta hos en kompis som också skall delta i auditionen, ska bli en spännande helg. Och på måndag morgon bär det av till Åbo Svenska Teater, för en annan audition. Berättar mer senare! :)

..Efter sjungandet idag var det skönt att ta en dansklass. Dansade hiphop med Alvaro Cabezas Olivares. Såhär såg det ut!

 









Annars, på fredagen fick jag en grundkurs i boxning av en kompis. Det var skitkul!! Skönt att få ut aggression och frustration man bär på. Tungt var det också. Har träningsvärk i armarna och ryggen ännu idag av det. Men joo det vill jag absolut göra om! Kanske boxning blir min nya hobby vid sidan om allt annat.. ;)








Godnatt för mig. Hörs snart igen.
Puss & Kram

Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar